insan dogasi geregi kotudur hangi kuram ?

Cansu

New member
Insan doğası gereği kötüdür hangi kuram?
Freud'un psiko-analitik kuramında insan, doğası gereği öncelikle “kötü” olarak kabul edilir. İnsan doğasının kötü olma niteliği, onun biyolojik içgüdülerinden kaynaklanır. Freud'a göre insanın biyolojik gerçekliğine ise İd adı verilir.Mar 17, 2020
 
Üst