cok yemek yedikten sonra ne icilir ?

Koray

New member
Çok yemek yedikten sonra ne içilir?
Tarçın Çayı: Şişkinliğe iyi gelen tarçın çayı, yemek sonrasında tüketildiğinde hazmı kolaylaştırarak mideyi rahatlatır. Özellikle mide hassasiyeti olanların ölçüsüz yemek yedikleri sonrasında ortaya çıkan mide ağrısını kısa sürede dindirdiği görülür.Oct 10, 2022
 
Üst